27 września 2011

Metamorfoza chocolada121

Zacznę od tego, że metamorfoza jest spóźniona. Mam jednak coś na swoje usprawiedliwienie, miałam 3 dniową wycieczkę szkolną i mam coraz więcej nauki. Przejdę do metamorfozy.

Mój komentarz nie będzie długi. Miałaś tylko jeden kosmetyk, więc nie mogłaś więcej zrobić. Co prawda to prawda, masz równo pomalowane oczy więc masz plus.


Wielkiej zmiany nie ma, pomalowałam lekko powieki brązową kredką, a rzęsy tuszem wydłużającym i pogrubiającym. Dałam włosy dla ss, dlatego że inne tu po prostu nie pasowały. Brwi nie malowałam, oczywiście jak byś miała taki kolor włosów sama byś je zmieniła.

Podobnie jak w makijażu, nie miałaś dużo rzeczy. Nie jest źle, tylko te buty mi do tego stroju nie pasują. Strój pasuję na różne okazję, ale na lato. Nie mam dużo do napisania na temat tego stroju.
Masz kilka ciuchów, ale ciężko coś połączyć. Postawiłam na letni strój, podobny jak przed metamorfozą. Jednak użyłam zupełnie innych ciuchów.

Rada :
Poszukaj blogów z darmowymi rzeczami, można zdobyć kilka naprawdę super ciuchów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz