29 września 2011

Metamorfoza 99LadyXD

Metamorfoza tylko ubraniowa, bo nie miałaś żadnych kosmetyków. To takie sprostowanie. I zapraszam do zgłaszania się i komentowania i oczywiście do dodawania się do naszych obserwatorów.

Strój bardzo ładny, ale mogłaś dać inne buty. Te skracają nogi twojej medoll, co nie wygląda ładnie. Bardzo mi się podoba ten strój, gdyby to była szkoła dostałabyś 5.

Ja stworzyłam zupełnie inny strój, idealny na jesień. Dwie bluzki i sweterek, czego można chcieć wiecej ? Nie znalazłam niestety innych butów, które by tu pasowały. Więc postawiłąm na te. Do tego rurki, i tyle.

Rada :

Do pierwszego stroju. Jak mówiłam te buty nie pasują, powinnaś dać inne oraz podnieść spódnice trochę wyżej.
Rada nr. 2

Chodzi mi o kosmetyki, nie każe Ci od razu wydawać fortuny na ss. Ale by się przydało choć raz doładować np. za 9 zł, bo jednak nie masz żadnych kosmetyków. Oczywiśnie jeśli nie chcesz ja Cię nie zmuszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz